ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Κάντε την κράτηση σας

Ο πιο εύκολος τρόπος να μάθετε τις εκδηλώσεις και τα κενά μας είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 466.481 ή στο rallakis@vrevolution.gr

Ο καλύτερος τρόπος είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310.466.481 ή στο rallakis{at}vrevolution.gr ώστε να μπορέσουμε να οργανώσουμε μαζί την εκδήλωση στο σχολείο σας. Θα χρειαστεί να γνωρίζεται τα παρακάτω στοιχεία:

  1. Πόσες τάξεις θα συμμετέχουν στην εκδήλωση
  2. Πόσα παιδιά έχει η κάθε τάξη
  3. Αν είναι σύμφωνος ο σύλλογος καθηγητών/δασκάλων και η διευθύντρια/ο διευθυντής του σχολείου και ο σύλλογος γονέων.
  4. Αν γνωρίζουν όλοι και συμφωνούν με το κόστος της υπηρεσίας.
  5. Για την οργάνωση οποιαδήποτε εκδήλωσης είναι απαραίτητη η συμπλήρωση τουλάχιστον 30 συμμετοχών. Σε περίπτωση που δεν συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός θα απαιτηθεί να πληρωθεί το ποσό για 30 συμμετοχές.

Για την επίσκεψη σε σχολεία εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης απαιτούνται έξοδα μετακίνησης ή ελάχιστος αριθμός συμμετοχών, ανάλογα με την απόσταση.

Ναι είναι δυνατόν να γίνει η εκδήλωση σε χώρο εκτός σχολείου. Απαραίτητη προϋπόθεση η αίθουσα να πληροί τους όρους που περιγράφονται παραπάνω.

Κατόπιν συμφωνίας όταν θα κλείσουμε την εκδήλωση σας, μπορεί να σας ζητηθεί να προπληρώσετε το ποσό της ελάχιστης συμμετοχής και τον εξόδων μετακίνησης.

Ενδεικτικά μπορούν να οργανώσουν εκδήλωση μαζί μας οι παρακάτω φορείς:

  • Δημόσια σχολεία, με τη συνεργασία του διευθυντή/διευθύντριας, του συλλόγου καθηγητών/δασκάλων και του συλλόγου γονέων
  • Σύλλογοι γονέων, για εκδήλωση εκτός του σχολικού κτιρίου
  • Ιδιωτικά σχολεία
  • Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης
  • Κέντρα Ξένων Γλωσσών
  • Κατασκηνώσεις
  • Μορφωτικοί/Πολιτιστικοί Σύλλογοι
  • Εταιρίες
  • Δήμοι

Ναι είναι δυνατόν να έρθουμε στο παιδικό σας πάρτι και να κάνουμε μια ή περισσότερες προβολές. Απαραίτητο οι συμμετέχοντες να είναι πάνω από 5 ετών. Για την περίπτωση που το παιδικό πάρτι γίνεται σε κάποιον χώρο (παιδότοπο, κέντρο διασκέδασης, κτλ) ενημερώνεται την επιχείρηση ότι εμείς δουλεύουμε με δελτίο παροχής υπηρεσιών.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Μια τυπική ημέρα

Μία ώρα πριν από την έναρξη της πρώτης προβολής χρειάζεται να ξεκινήσουμε την προετοιμασία του χώρου και του εξοπλισμού. Όταν είμαστε έτοιμοι για προβολή η κάθε ομάδα ακολουθεί τα παρακάτω βήματα:

  • Εισαγωγή για την εικονική πραγματικότητα, κανόνες ασφάλειας
  • Εφαρμογή του εξοπλισμού στο κοινό
  • Έναρξη ταινίας
  • Έναρξη παιχνιδιού (quiz ερωτήσεων ή παιχνίδι ζωγραφικής ανάλογα με την ηλικία του κοινού)
  • Συζήτηση εντυπώσεων, αποριών

Μέσα σε μια σχολική ημέρα μπορούν να γίνουν συνολικά 4 με 6 προβολές, εξαρτάται από τη συνεργασία των μαθητών, ενώ ρόλο παίζουν και παράγοντες όπως η θερμοκρασία του χώρου. 

Κάθε workshop διαρκεί συνολικά 45-60 λεπτά, ανάλογα με τη διάρκεια της ταινίας και την συνεργασία που θα επιδείξει το κοινό στη διάρκεια της προετοιμασίας.

Κάθε τάξη έχει τη δυνατότητα να κάνει διαφορετική θεματολογία (να παρακολουθήσει διαφορετική ταινία) όμως θα πρέπει να γίνει σχετική προετοιμασία των συσκευών (φόρτωση λογισμικού και ταινιών), το οποίο θα πρέπει να γίνει από την προηγούμενη ημέρα.

Όλες οι ταινίες μας είναι διαθέσιμες στην Αγγλική και την Ελληνική γλώσσα.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Υγιεινή και Ασφάλεια

Κάθε συμμετέχοντας θα φορέσει το δικό του ατομικό σετ εικονικής πραγματικότητας το οποίο αποστειρώνεται μετά τη χρήση, ενώ θα προμηθευτεί με ατομική μάσκα μιας χρήσης η οποία δεν επιτρέπει στο πρόσωπο να ακουμπήσει στον εξοπλισμό. Επίσης, όλο το προσωπικό μας είναι εμβολιασμένο κατά του COVID-19 ενώ θα έχουμε κάνει όλοι self test το τελευταίο 24ωρο πριν από την εκδήλωση.

Η ζαλάδα (motion sickness) είναι ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που αναφέρουν οι χρήστες συσκευών εικονικής πραγματικότητας, και προκαλείται όταν το μυαλό μας πιστεύει ότι κινούμαστε ενώ το σώμα μας μένει ακίνητο. Αν και η ένταση του φαινομένου διαφέρει σε κάθε άτομο, υπάρχουν κάποιες γενικές προφυλάξεις που μπορούμε να πάρουμε για να αποφύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις.

  1. Μειωμένη διάρκεια εμπειρίας. Η εκδηλώσεις μας είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε η διάρκεια τους να είναι τέτοια που να μειώνει την επίδραση του φαινομένου του motion sickness.
  2. Οι ταινίες και τα παιχνίδια μας είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν μοναδική εμπειρία (immersion) αλλά την ίδια στιγμή να μειώνουν στο ελάχιστο το ενδεχόμενο του motion sickness, αποφεύγοντας τις γρήγορες εναλλαγές.
  3. Το εκπαιδευμένο προσωπικό μας. Είμαστε πάντα δίπλα σας και φροντίζουμε να σας βοηθήσουμε να ξεπεράσετε καταστάσεις όπως η ζαλάδα που μπορεί να αντιμετωπίσετε.

Όπως όλα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, καλό είναι να αποφεύγεται η χρήση τους από άτομα που πάσχουν από επιληψία είναι φωτοευαίσθητα. Σε γενικές γραμμές η εμπειρία που προσφέρουμε δεν έχει έντονες εναλλαγές φωτεινότητας, όμως είναι πιθανό να προκαλέσει δυσφορία σε άτομα με ευαισθησία.

Η εικονική πραγματικότητα είναι σχετικά νέα τεχνολογία και για το λόγο αυτό δεν έχουν γίνει πολλές μελέτες σχετικά με τη χρήση της. Σε γενικές γραμμές ισχύει ότι και για τη χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, κινητών τηλεφώνων και tablet. Οι μελέτες που έχουν δημοσιευτεί αφορούν τη μακροχρόνια και πολύωρη χρήση συσκευών εικονικής πραγματικότητας από παιδιά και αναφέρουν προβλήματα motion sickness, και σε κάποιες περιπτώσεις δυσκολίες στην αναγνώριση πραγματικού με εικονικό κόσμο. Στην περιστασιακή χρήση συσκευών εικονικής πραγματικότητας (όπως στην περίπτωση των εκδηλώσεων μας) δεν έχουν αναφερθεί περιστατικά διαφορετικά από ότι στη χρήση ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή ή ενός tablet.

Η πλειοψηφία των ταινιών μας απευθύνεται σε ηλικίες άνω των 5 ετών. Κάποιες ταινίες, είτε λόγο θεματολογίας, είτε λόγο οπτικών εφέ μπορεί να απευθύνονται σε μεγαλύτερες ηλικίες, αυτό όμως θα είναι ξεκάθαρο στην περιγραφή της ταινίας.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως βοηθάει η εικονική πραγματικότητα στη μάθηση;

Όλο και περισσότερα σχολεία σε όλο τον κόσμο προσθέτουν εφαρμογές της εικονικής πραγματικότητας (virtual reality) στη μαθησιακή τους διαδικασία. Με τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας ελπίζουν να βοηθήσουν τους μαθητές τους να αυξήσου τα επίπεδα εμπλοκής των μαθητών τους με τη διδαχθείσα ύλη, αλλά και να προσφέρουν στους μαθητές τους μοναδικές εμπειρίες που θα ήταν αδύνατον να έχουν χωρίς τη χρήση της τεχνολογίας.

Ο τύπος εικονικής πραγματικότητας που χρησιμοποιείται συνήθως στα σχολεία είναι γνωστός ως 360VR. Σε αυτόν τον τύπο VR, παίρνουμε με ειδικές κάμερες πλάνα από πραγματικές τοποθεσίες και στη συνέχεια φτιάχνουμε VR περιεχόμενο (ταινίες, φωτογραφίες ή αναπαραστάσεις). Το interactive content που δημιουργούμε, δίνει τη δυνατότητα στον μαθητή να εξερευνήσει και τις 360 μοίρες μιας σκηνής, δίνοντας του την αίσθηση της πραγματικής παρουσίας στον χώρο. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να δώσουμε στους μαθητές τη δυνατότητα να επισκεφτούν μέρη που θα ήταν πολύ δύσκολο να επισκεφτούν (π.χ. το όρος Έβερεστ), αλλά και να βιώσουν εμπειρίες που θα ήταν αδύνατο να βιώσουν αλλιώς (π.χ. επίσκεψη στον πλανήτη Άρη, ή στο διαστημικό κέντρο ISS, ή ακόμη επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης των Αθηνών το 200 π.Χ.)

Η εικονική πραγματικότητα μπορεί να βελτιώσει την μαθησιακή διαδικασία προσφέροντας στους μαθητές αξιομνημόνευτες και εμβυθιστικές εμπειρίες, τις οποίες δεν θα είχε τη δυνατότητα να ζήσει αλλιώς. Και όλα αυτά μέσα στην τάξη του σχολείου. Η εικονική πραγματικότητα είναι προσβάσιμη από όλους τους μαθητές και η εμπειρία που θα έχει ο μαθητής είναι πλήρως καθοδηγούμενη και ελεγχόμενη από τον δάσκαλο.

Τα κύρια σημεία με τα οποία μπορεί η εικονική πραγματικότητα να βοηθήσει τους μαθητές είναι τα παρακάτω:

  1. Οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα μέσα από την εμπειρία. Η εικονική πραγματικότητα δίνει στους μαθητές την ευκαιρία να μάθουν μέσα από την εμπειρία, σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μεθόδους του διαβάσματος και του γραψίματος.
  2. Η εικονική πραγματικότητα έχει τη δυνατότητα να εμπνεύσει. Η δυνατότητα να δούμε και να επισκεφτούμε μοναδικές τοποθεσίες, μέσα από τη σχολική μας τάξη, είναι μοναδική στην εικονική πραγματικότητα και προσφέρει έμπνευση στους μαθητές.
  3. Η εικονική πραγματικότητα αναπτύσσει την φαντασία των μαθητών. Οι μαθητές “μεταφέρονται” εκτός τάξης και η φαντασία τους αφήνεται να δημιουργήσει και να αναπτυχθεί.
  4. Η εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση προωθεί τη συνεργασία. Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στην τάξη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών, οι οποίοι συνήθως είναι παραπάνω από πρόθυμοι να μοιραστούν τις σκέψεις του και να συζητήσουν την εμπειρία τους.
  5. Η εικονική πραγματικότητα εμπλέκει τους μαθητές. Η εμπειρία που προσφέρει η εικονική πραγματικότητα προκαλεί το ενδιαφέρον των μαθητών όπως τίποτα από ότι έχετε δοκιμάσει μέχρι σήμερα στην τάξη.
  6. Η εικονική πραγματικότητα προσφέρει ρεαλιστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Χρησιμοποιώντας την εικονική πραγματικότητα τα σχολεία μπορούν να προσφέρουν στους μαθητές τους ταξιδιωτικές εμπειρίες οι οποίες δεν θα ήταν δυνατό ή πρακτικό να γίνουν παραδοσιακά. Φανταστείτε το κόστος που θα είχε για μια τάξη ένα ταξίδι στο Έβερεστ ή στον Αρκτικό κύκλο (πρακτικό) αλλά φανταστείτε ότι θα χρειαζόταν να εφεύρετε τη χρονομηχανή για να μπορέσουν οι μαθητές σας να επισκεφτούν την Ακρόπολη του 2ου αιώνα π.Χ.
  7. Η εικονική πραγματικότητα στην τάξη προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές. Όλοι οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα ταξίδι ή μια εμπειρία, σε αντίθεση με κάποιο field trip για το οποίο θα μπορούσαν να μπουν περιορισμοί λόγω κόστους για τους γονείς.
  8. Η εικονική πραγματικότητα προσφέρει αξέχαστες εκπαιδευτικές εμπειρίες. Καιρό μετά από μια εκδήλωση εικονικής πραγματικότητας, τα παιδιά θυμούνται και θέλουν να την ανακαλέσουν για μελλοντικά μαθήματα.

Εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, με διαφορετική ένταση αποτελεσμάτων. Απαιτείται ιδιαίτερη φροντίδα για τη χρήση εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας σε παιδιά των πρώτων δύο τάξεων του δημοτικού, όμως με την κατάλληλη εποπτεία και εφόσον είναι κατάλληλες οι εφαρμογές που χρησιμοποιούμε δεν υπάρχει πρόβλημα.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Εξοπλισμός

Αυτή τη στιγμή διαθέτουμε 30 VR headsets. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να ταυτόχρονες προβολές σε 30 άτομα κάθε φορά. Έτσι, κάθε παιδί στην τάξη σας θα διαθέτει το δικό του σετ εικονικής πραγματικότητας για να βιώσει μια μοναδική εμπειρία.

Στόχος μας είναι να μπορέσει το κάθε σχολείο να διοργανώσει μια εκδήλωση εικονικής πραγματικότητας, για αυτό το λόγο εμείς θα φέρουμε όλον τον απαραίτητο εξοπλισμό. Τι χρειάζεται να διαθέτει το σχολείο σας για να μας υποδεχθεί;

  1. Μια αίθουσα όπου θα διεξαχθούν οι προβολές για όλες τις τάξεις. Η αίθουσα αυτή θα πρέπει
  • να φωτίζεται και να αερίζεται ικανοποιητικά,
  • να διαθέτει δύο τουλάχιστον πρίζες ηλεκτρικού ρεύματος,
  • να έχει ικανοποιητικό σήμα κινητής τηλεφωνίας,
  • να διαθέτει 30 σχολικές καρέκλες (ιδανικά χωρίς θρανία). Αν πρόκειται για εκδήλωση παιδιών ηλικίας 5-9 ετών ιδανικά θέλουμε μια άδεια αίθουσα με ένα χαλί ή μαξιλάρια, ώστε τα παιδιά να κάτσουν κάτω.
  • Ένα θρανίο ή σχολική έδρα για τον εξοπλισμό μας
  • Θα χρειαστούμε πρόσβαση στο σχολικό κτίριο με αυτοκίνητο για τη μεταφορά του εξοπλισμού.

    2. Χρονική προσαρμογή του σχολικού προγράμματος στην εκδήλωση.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Επικοινωνήστε μαζί μας για να κλείσετε την εκδήλωση και στο δικό σας σχολείο.

Trusted by more than 100 teachers




    Συχνές Ερωτήσεις